BukanSebarangKecil

BukanSebarangKecil

Saturday, September 27, 2014

Selepas berpuasa.

Selepas sebulan berpuasa dari ber-bloging..kini aku bersedia untuk melempiaskan nafsu dan air yang sudah lama bertakung. Jangan fikir negatif, kan tangan aku berpeluh, tue sebab bertakung..tiada double meaning kat sini.

Lepas post geli-geli yang kawan aku buat,korang mesti fikir aku macam suam-suam kuku jer nak bloging kan. Bukan, Sebenarnya kuku aku bukan suam, tapi dah panjang sangat, aku takut patah bila tekan keyboard nanti. (dah macam penipuan orang yahudi pulak). ok serius. Sebenarnya aku sibuk. Dah!

ok nie baru macam pembuka selera sebab aku nak mula balik blog nie walaupun korang nak cakap, "alaaaaaa dia nie datang balik,ingat dah..........."

ok tue dah lebih.. apa-apa pun tunggu jer lah esok.. aku update..  nie janji. kalau esok aku masih tak post apa-apa...

ala korang bukan boleh buat apa kan.. hahaha..

No comments:

Post a Comment